eTwinning

ETWINNING KOTIČEK

Letošnje šolsko leto smo na šoli obarvali tudi z eTwinning projekti, v katere so bili vključeni učenci 1. in 5. razreda. Gre za mednarodne projekte, ki potekajo preko portala eTwinning. ETwinning je skupnost evropskih šol, znotraj katere sodelujoči komunicirajo, ustvarjajo skupne projekte, se izobražujejo in izmenjujejo ideje ter izkušnje. Na naši šoli sta oba projekta potekala v okviru predmeta angleščina pod okriljem učiteljic Petre Šlankovič in Mance Žuna. Projekt prvošolcev je bil prometno naravnav, petošolci pa so virtualno potovali po državah Evrope. Vsak mesec smo ustvarjali in izpolnjevali različne aktivnosti ter skozi angleščino spoznavali zanimive vsebine in sklenili mednarodna prijateljstva. Kljub temu, da nam je leto prineslo šolanje na daljavo, smo vedno znova našli inovativne načine za izpeljavo vseh dejavnosti.

LITTLE TRAVELLERS

Projekt, ki sva ga ustanovili učiteljici in v katerega je bil vključen 1. D razred, se je imenoval Little Travellers oziroma Mali popotniki. Učenci so ob spoznavanju prometnih sredstev sodelovali z učenci iz drugih držav. Poleg Slovenije so bile to še Francija, Italija, Poljska, Romunija, Španija, Slovaška in Turčija.

Imeli smo mnogo raznovrstnih aktivnosti in tako poskrbeli, da je bilo učenje vedno zabavno. Z ostalimi učenci smo se prvič spoznali preko interaktivne igre spomina, ki smo jo izdelali sami, skupaj smo pripravili videoposnetek ob svetovnem dnevu otroka, naredili smo elektronsko knjigo s prevoznimi sredstvi, ustvarjali vozila iz doma narejenega plastelina, imeli pa smo tudi videosrečanje z vsemi učenci, ki so bili del projekta. Tekmovali smo tudi v poznavanju zastav vključenih držav. V prazničnem decembru smo po Evropi poslali voščilnice ter posneli prvo skupno pesem. Vsak od učencev je naredil še pravo knjigo, v katero smo skrbno zapisali vse, kar smo se že naučili. Sledile so videopredstavitve svojih držav, običajev, tradicionalnih jedi in plesov, s katerimi smo spoznali kulture drugod po svetu in svetu približali našo. Marec smo si popestrili z ustvarjanjem zastav držav in prepevanjem pesmi Kolesa avtobusa se vrte, ki smo jo priredili v mednarodno obliko. V aprilu smo si naredili knjižna kazala, ki nas bodo spremljala pri pridobivanju novih znanj še v naslednjih šolskih letih. Projekt bomo, kot se spodobi, zaključili s skupinskim videosrečanjem, ki nam bo zagotovo še dolgo ostalo v spominu.

Če vas zanima še več, lahko pokukate na našo projektno Facebook stran in Instagram profil. Kmalu bo izšla še revija Rudniška četrtinka, v kateri so pripravili prispevek o nas. Spodaj so povezave do nekaterih naših izdelkov.

Svetovni dan otrokovih pravic: https://www.youtube.com/watch?v=–jtUhZtVzA

Pesem Jingle Bells: https://youtu.be/Td0gtijEH44

Wheels on the Bus: https://www.youtube.com/watch?v=FnGWB2AfSio

MNENJA UČENCEV O PROJEKTU:

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo iz stolov naredili avtobus in peli pesem The Wheels on the Bus. Sara B.

Meni je bilo zelo všeč, ko smo delali voščilnice za otroke iz drugih držav, ko smo delali kazala in ko smo snemali pesem o avtobusu. Timotej Ž.

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo sami naredili plastelin in potem izdelovali prevozna sredstva. Nika K. N.

Najboljši del je bil, ko smo imeli videokonferenco, kjer smo videli otroke iz drugih držav. Nik M.

                      

         

VIRTUAL TRIP AROUND EUROPE

S 5. D razredom smo se prijavili v projekt Virtual Trip Around Europe (Virtualno potovanje po Evropi). Kot nam že samo ime projekta pove, je bila glavna ideja projekta, da v današnjem času, ko potovanja niso ravno možna, učence popeljemo na virtualno potovanje po Evropi. Skozi projekt smo spoznali in obiskali kar 12 sodelujočih držav: Albanijo, Grčijo, Gruzijo, Hrvaško, Italijo, Irsko, Islandijo, Makedonijo, Poljsko, Romunijo, Španijo in Turčijo.

 

Učenci so spoznali druge evropske kulture, tradicije in kakšno je vsakdanje življenje drugih vrstnikov. Učenci vsake sodelujoče države so delili informacije o sebi, svoji šoli, mestu, v katerem živijo in državi. Cilj projekta je bil, da učencem vzbudimo zavedanje, da so del velikega sveta, in da je angleški jezik orodje za pridobivanje znanja ter novih mednarodnih prijateljstev.

 

Na začetku projekta se je vsak učenec predstavil s svojo sliko, posnetkom ali opisom, ki smo ga spremenili v zabavno igro, v kateri smo poskušali ugotoviti, kdo je iz katere države. Nato se je vsak učenec še bolj podrobno opisal, posnel in pri tem vadili angleščino. V decembru je vsaka država predstavila svoje božične in novoletne tradicije, kot so pesmi, jedi, okraševanje jelke, izmenjava daril itd. Sledila je predstavitev naše države in izdelava Kahoot kviza o Sloveniji za ostale učence. Marca smo izvedli videokonferenco s poljsko šolo, v kateri smo skupaj odigrali nekaj iger, spoznavali drug drugega ter z veseljem predstavili in razkazali našo šolo in igrišče (poljski učenci se trenutno šolajo na daljavo). Do konca šolskega leta nas čaka še kar nekaj zabavnih aktivnosti, preko katerih bomo obogatili znanje angleščine in širili svoja obzorja.

 

Padlet predstavitev učencev: https://padlet.com/petraslankovic/mpjbvqig5df59lkz

 

Padlet božično novoletne tradicije: https://padlet.com/gulcaliskan1984/6oqn25ad6ja9

 

Posnetek o Sloveniji: https://www.youtube.com/watch?v=RmC_OOFa1A0

MNENJA UČENCEV O PROJEKTU:

Projekt mi je bil všeč, ker smo imeli same nove izzive: snemali smo se, peli, plesali in imeli videoklic s Poljsko. Maša K.

Ta projekt je bil super. Super pa bi bilo, da bi to imeli v vseh razredih. Najboljša stvar je, da smo sodelovali z različnimi državami. Anastazija P.

Takšne projekte je pomembno imeti, da se lahko s kom pogovarjamo po angleško. Ula P.

Projekt je bil super in dobro je imeti take projekte, da spoznam druge države in vadimo angleščino. Maj P. E.

Najboljši stvari pri projektu sta mi bili videokonferenca in predstavitev naših tradicij. Eva Š.

Rad bi imel še več takih projektov, ker sem se zabaval in veliko naučil. Miha K.

     

Dostopnost