Oskarjev matematični tabor + MOL

V petek, 10. 11. 2023, smo se odpravili v Kranjsko Goro. Po prihodu smo pričeli s programom, pri katerem smo se naučili igrati igro povezav. V njej smo se kasneje tudi pomerili na turnirju. Po turnirju smo pojedli večerjo in pričeli z večernim programom. Vodil ga je učitelj Mitja iz Osnovne šole Sostro. V spoznavnem programu smo na zloge svojega imena sestavili koreografijo, ter jo skupinsko večkrat ponovili. Nato pa smo se pripravili na spanje.

Sončen sobotni dan, 12. 12. 2023

Danes smo se prvič v življenju v času vikenda zbudili že ob pol osmih (mučenje). Po zajtrku smo se odpravili na program, kjer smo se naučili geometrije starih Grkov, to je risanja geometrijskih likov z deščico in lončkom.

Po malici pa smo se naučili uporabljati tudi orodje za razmišljanje PNZ. Kaj točno je to, pa vam razložimo enkrat drugič… 

Ema Lenai Zajc in Ronja Sofija Renko

Lotili smo se izdelovanja matematičnih družabnih iger. Razdelili smo se v trojke in četvorke ter se lotili dela. Nekateri so izdelovali karte, drugi igre podobne Monopoliju. Kakorkoli že, vsaka skupina je na svoji igri pustila svoj pečat. Izdelovanje teh iger nas je povezalo in nas naučilo skupinskega dela ter sodelovanja.

Po izvrstnem kosilu, ki so nam ga pripravile kuharice in kuhar, smo izkoristili to lepo vreme in se odpravili na potep do jezera Jasna. Tam smo začeli z matematičnim maratonom. Potekal je tako, da smo se v mešanih trojkah, ki so ji določili učitelji, skupaj premagovali matematične izzive in uganke. Noski in lička so postajali vse bolj in bolj rdeči, zato smo se poslovili od prelepih razgledov ob jezeru Jasna in se napotili nazaj proti domu, kjer smo z maratonom nadaljevali ter ga tudi zaključili. Naši možgančki so bili že malce utrujeni, zato smo z veseljem pojedli slastno in trdo zasluženo večerjo.

Po krajšem odmoru nas je čakala podelitev nagrad, zahvale učiteljem, pisanje pesmi s katerimi smo odkrivali naše notranje pesnike in finale v igri povezav, kjer sta tekmovala finalista Jurij iz naše šole ter Nina iz OŠ Sostro. Zmagovalni finalist pa je bil naš Jurij.

Ko se je družabni večer zaključil, smo se še malo podružili in pokramljali v sobah, nato pa smo šli spat.

Zala in Paola

Nedelja, 12. 11. 2023

Danes  smo se prebudili okoli pol osmih. Že naslednji trenutek je učiteljica Lun potrkala na vrata in nam sporočila, naj si pripravimo torbe za odhod. Zdelo se je kot da je minilo pet minut, ko je bil že čas za zajtrk. Po zajtrku smo se odpravili v učilnico, kjer smo nadaljevali s programom, ki je vključeval predstavitev Pascalovega trikotnika in uporabnost le-tega na različne načine. Nato pa smo lahko izbrali med: reševanjem Einsteinove uganke ali pa reševanjem naloge razlike kvadratov dveh števil.

Ema Lenai 

 

V šolskem letu 2023/2024 bomo izpeljali Oskarjev matematični tabor za nadarjene učence, ki ga sofinancira MOL.

Projekt OSKARJEV MATEMATIČNI TABOR je del razvojnega načrta šole in letnega delovnega načrta, s katerim želimo učence opolnomočiti za življenje v prihodnosti. Izvedli ga bomo v obliki raziskovalnega tabora, kjer se bodo učenci aktivno udeležili izobraževanja in delavnic, ki bodo zajemale vsebine iz področja matematike in STEM.

Preizkusili se bodo v raziskovalnem delu, spoznali in poglobili bodo vsebine iz področja matematike (in jih prenesli še na druga področja) ter sistematično razvijali prečne veščine. Naučili se bodo uporabljati tudi orodja za ustvarjalno mišljenje.

Na taboru bomo izvedli različne delavnice, kjer:

·         se bodo učenci učili, kako poteka raziskovalno delo oz. reševanje realnega problema (opredelitev problema, pregled in analiza dosedanjih raziskovanj problema, postavljanje raziskovalnih ciljev in hipotez, določitev programa raziskovanja in izbira metod, zbiranje informacij, urejanje in analiza informacij, predvidevanje možnih rešitev problema, prenos raziskovalnih rezultatov v prakso,

·         bodo učenci nadgradili v šoli pridobljeno znanje,

·         bodo učenci spoznali in uporabili orodja ustvarjalnega razmišljanja,

·         bodo učenci znanju dali praktično vrednost, ko ga bodo uporabili pri konkretni nalogi iz vsakdanjega življenja,

·         bodo učenci reševali odprte in zaprte matematične probleme,

·         bodo učenci povezali znanja različnih predmetnih področij,

·         spodbujamo učence, da si pridobijo spretnosti, ki so pomembne za življenje,

·        učenci opazujejo vzorce in zaporedje ter napovedo splošni člen,

·         poteka učenje in spremljanje napredka prečnih veščin (kritično mišljenje, sodelovanje in komunikacija) s formativnim spremljanjem.

Dostopnost